ROTAX 912 iS
100 hp

4-cylindrowy 4-suwowy, typu boxer, głowice chłodzone cieczą, cylindry chłodzone powietrzem, system smarowania z suchą miską olejową i oddzielnym zbiornikiem oleju, hydrauliczna regulacja luzu zaworowego, system elektronicznego wtrysku paliwa ze zdublowanymi wtryskiwaczami, system zarządzania silnikiem, zintegrowany reduktor obrotów śmigła

niecertyfikowany
Zgodny z wymaganiami ASTM 2339-04. Pozwala na zastosowanie silnika w klasie LSA.

Wersja iS 2

(dla śmigieł o stałym skoku)
  • Zintegrowany reduktor obrotów śmigła i=2,43
  • Sprzęgło przeciążeniowe
  • System zarządzania silnikiem ECU
  • Blok zasilania ze skrzynką bezpieczników
  • System elektronicznego wtrysku paliwa
  • Rozrusznik elektryczny z przekaźnikiem rozrusznika
  • Zbiornik oleju bez przewodów olejowych
  • Zespół 2 pomp paliwa
  • Airbox

Wersja iS 3

(dla śmigieł stałoobrotowych, sterowanych hydraulicznie)
Konfiguracja jak dla wersji 2 dodatkowo wyposażony w:
  • adaptor do hydraulicznego regulatora obrotów dla śmigła stałoobrotowego wraz z pokrywą uszczelniającą kołnierz adaptora oraz przewodem olejowym ciśnieniowym.

Dane techniczne:

Do pobrania:

Rysunki – elektroniczna wersja modelu DMU jest dostępna na płycie CD. Zadzwoń w celu ustalenia szczegółów. 
Pozostała dokumentacja, patrz zakładka DOKUMENTACJA.

Faston Sp. z o.o. sp.k
ul. Kuźnicza 4
21-045 Świdnik
Polska
Tel.: +48 81 7512882

www. flyrotax.com