ROTAX 915 iS
141 hp

4-cylindrowy 4-suwowy, typu boxer, głowice chłodzone cieczą, cylindry chłodzone powietrzem, system smarowania z suchą miską olejową i oddzielnym zbiornikiem oleju, hydrauliczna regulacja luzu zaworowego, system elektronicznego wtrysku paliwa ze zdublowanymi wtryskiwaczami, turbosprężarka z zaworem upustowym sterowanym elektronicznie, chłodnica międzystopniowa, system zarządzania silnikiem, zintegrowany reduktor obrotów śmigła.

certyfikat CS-E

Wersja iS 2

(dla śmigieł o stałym skoku)
  • zintegrowany reduktor obrotów i=2,54 ze sprzęgłem przeciążeniowym
  • system zarządzania silnikiem
  • system elektronicznego wtrysku paliwa
  • wał śmigła
  • rozrusznik elektryczny z przekaźnikiem rozrusznika
  • filtr oleju, zbiornik oleju bez przewodów olejowych
  • airbox
  • zbiornik rozprężny cieczy
  • pompa wodna z przewodami
  • podłączenia UNF pompy oleju
  • podwójny magneto generator (14V 16A DC; 14V 30A DC)
  • Interface CAN aerospace
  • turbosprężarka z zaworem upustowym sterowanym elektronicznie
  • rama silnika bez amortyzatorów łoża
  • układ wydechowy ze stali nierdzewnej
  • chłodnica międzystopniowa

Wersja iS 3

(dla śmigieł stałoobrotowych, sterowanych hydraulicznie)
Konfiguracja jak dla wersji 2 dodatkowo wyposażony w:
  • adaptor do hydraulicznego regulatora obrotów dla śmigła stałoobrotowego wraz z pokrywą uszczelniającą kołnierz adaptora

Do pobrania:

Rysunki – elektroniczna wersja modelu DMU jest dostępna na płycie CD. Zadzwoń w celu ustalenia szczegółów. 
Pozostała dokumentacja, patrz zakładka DOKUMENTACJA.

Faston Sp. z o.o. sp.k
ul. Kuźnicza 4
21-045 Świdnik
Polska
Tel.: +48 81 7512882

www. flyrotax.com