Rotax 912 iS Sport / 915 iS Limited Edition
100 / 141 hp

Rotax świętuje 100 lat na swój własny i wyjątkowy sposób dzięki limitowanej edycji naszych popularnych silników lotniczych Rotax 915 iS, zaprojektowanych dla Twojego serca i umysłu.

Pakiet Limitowanej Edycji

Do tego wyjątkowego design’u Rotax, oferujemy atrakcyjny pakiet usług dodatkowych.

Każdy silnik z tej edycji będzie zawierał:

 

Zestawy serwisowe

– dwa pudełka 100-godzinnych zestawów serwisowych

– jedno pudełko zestawu serwisowego na 200 godzin, już zawartego w skrzyni silnika

 

Rotax Extended Service Terms (R.E.S.T.)

Dodatkowa rozszerzona gwarancja w ramach naszego programu R.E.S.T., co oznacza dodatkowy okres 3 lat lub zwiększony czas TBO (zależnie od tego, co nastąpi wcześniej).

 

Nowa kolekcja artykułów oferowanych przez ROTAX

Pakiet limitowanej edycji zawiera również voucher na nową kolekcję artykułów z okazji 100-lecia oferowanych przez ROTAX.

 

 

Dynamiczny, turbodoładowany silnik iS o najlepszym stosunku mocy do masy, pełnej mocy startowej i pułapie roboczym do 23.000 stóp.

 

 

– 4-cylindrowy

– 4-suwowy silnik typu boxer, głowice chłodzone cieczą, cylindry chłodzone powietrzem ustawione naprzeciwlegle

– system smarowania z suchą miską olejową i oddzielnym zbiornikiem oleju, hydrauliczna regulacja luzu zaworowego

– system elektronicznego wtrysku paliwa ze zdublowanymi wtryskiwaczami

– System zarządzania silnikiem (EMS)

– Rozrusznik elektryczny (12 lub 24 volt)

– zintegrowany reduktor obrotów śmigła.

– System wlotu powietrza z intercoolerem

– Turbosprężarka z wydechami ze stali nierdzewnej

– Resurs 1.200 godzin

Wersja iS 2

(dla śmigieł o stałym skoku)
  • zintegrowany reduktor obrotów i=2,54 ze sprzęgłem przeciążeniowym
  • system zarządzania silnikiem
  • system elektronicznego wtrysku paliwa
  • wał śmigła
  • rozrusznik elektryczny z przekaźnikiem rozrusznika
  • filtr oleju, zbiornik oleju bez przewodów olejowych
  • airbox
  • zbiornik rozprężny cieczy
  • pompa wodna z przewodami
  • podłączenia UNF pompy oleju
  • podwójny magneto generator (14V 16A DC; 14V 30A DC)
  • Interface CAN aerospace
  • turbosprężarka z zaworem upustowym sterowanym elektronicznie
  • rama silnika bez amortyzatorów łoża
  • układ wydechowy ze stali nierdzewnej
  • chłodnica międzystopniowa

Wersja iS 3

(dla śmigieł stałoobrotowych, sterowanych hydraulicznie)
Konfiguracja jak dla wersji 2 dodatkowo wyposażony w:
  • adaptor do hydraulicznego regulatora obrotów dla śmigła stałoobrotowego wraz z pokrywą uszczelniającą kołnierz adaptora

Do pobrania:

Rysunki – elektroniczna wersja modelu DMU jest dostępna na płycie CD. Zadzwoń w celu ustalenia szczegółów. 
Pozostała dokumentacja, patrz zakładka DOKUMENTACJA.

Faston Sp. z o.o. sp.k
ul. Kuźnicza 4
21-045 Świdnik
Polska
Tel.: +48 81 7512882

www. flyrotax.com